Meddelanden till CURAKLINIKEN

Angående formuläret nedan:

Här kan Du skicka korta meddelanden till oss. Dessa hamnar hos vår reception, som vidarebefordrar dem till respektive mottagning. Meddelandena är inte krypterade.

Undvik att skicka känslig information. Du behöver inte skicka ditt personnummer heller.

Vid allvarligt sjukdomstillstånd eller olycksfall skall Du ringa 112 och ej lämna meddelande på detta formulär. Vid behov av medicinsk rådgivning, ring 1177.

Vi kan ej alltid garantera svar på meddelandet på kontaktformuläret samma dag som det lämnats.

Vi åtar oss inte tidbokning via formuläret nedan men du kan lämna meddelande att Du önskar bli uppringd för att boka tid till exempel.

Avbokningen av läkartid måste ske minst ett helt arbetsdygn före den bokade tiden. Du måste då ange vårdgivarens namn, Ditt personnummer och tidpunkten. Bokad tid en måndag avbokas senast på torsdag, veckan innan. Detta för att någon annan angelägen patient skall kunna få tiden. Tack för hjälpen med detta!

Meddelande